marți, 6 martie 2012

Quilling / Filigran /Arta rulari hartiei

What is it Quilling - paper filigree , rolling paper .



Flirty a while with her, but by Saturday I did nothing ... I mean cunparat something for this new occupation.
Sunday morning my son as he returned to England, I said it is time to make a few trinkets and cards that you carry them with him as gifts.
Now do not think I worked with ten, because I have not had time effectively.


Cochetez de ceva vreme cu ea , dar pana sambata nu am facut nimic ... adica mi-am cunparat cate ceva pentru aceasta indeletnicire noua .
Cum duminica dimineata fiul meu s-a intors in Anglia , mi-am zis ca este momentul sa fac cateva martisoare si felicitari , pe care sa le duca cu el ca si atentii .
Acum sa nu va imaginati ca am lucrat cu zecile , fiindca nici nu am avut timp efectiv .

Niciun comentariu:

Copyright © 2007-2012. nicolina s blog - http://getaiaz.blogspot.com/. Toate drepturile asupra blogului http://getaiaz.blogspot.com/ apartin proprietarului. Este interzisa reproducerea integrala sau partiala a continutului si pozelor de pe acest blog, fara acordul scris al proprietarului.Pozele aflate pe acest blog servesc doar ca inspratie . Page copy protected against web site content infringement by Copyscape