miercuri, 7 martie 2012

Orchid





The size is an A4 sheet. He  is created by Inna ... because I love orchids and I have too much luck with them, I decided to make my own this picture for me ... I did a temporary frame of photocopy paper to see how it goes I now have to look for a thicker cardboard to recover.


 Acest model are dimensiunea unei coli A4 , este creat de Inna ... deoarece imi plac orhideele , dar nu am noroc la ele sa reziste , m-am decis sa fac si eu acest model pentru mine ... i-am facut o rama provizorie din hartie xerox , acum trebuie sa caut un carton potrivit sa ii fac o ama pe masura .

Niciun comentariu:

Copyright © 2007-2012. nicolina s blog - http://getaiaz.blogspot.com/. Toate drepturile asupra blogului http://getaiaz.blogspot.com/ apartin proprietarului. Este interzisa reproducerea integrala sau partiala a continutului si pozelor de pe acest blog, fara acordul scris al proprietarului.Pozele aflate pe acest blog servesc doar ca inspratie . Page copy protected against web site content infringement by Copyscape