sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Crazy January Challenge 2011

Crazy January Challenge 2011 -  este o provocare , propusa de Kell si la care am decis sa purced si eu intrun final desi am o multime de modele incepute ...

Provocarea consta in inceperea unui model in cruciulita in fiecare zi a anului 2011 , incepand cu data de 01.01.2011 pana in 15.01.2011 , in total trebuie sa avem 15 modele mai mici sau mai mari cum preferam si care ne plac , modelele incepute trebuie terminate pana la sfarsitul anului .

In data de 01 ianuarie fiind sarbatoare nu am inceput , iar azi este duminica , asa ca e din nou pauza , voi incepe modelele in restul zilelor ... asta inseamna ca in 3 ianuarie trebuie sa incep 3 , sper sa reusesc si sa nu apara numic neprevazut .

Pana atunci va voi spune ce am ales , modele vor fi mici deoarece am cateva incepute din 2010 si neterminate , sper totusi sa apuc sa le termin ,sa fim sanatosi si sa avem un an linistit si mai bun decat anul care a trecut .
Modele alese sunt ornamente de craciun , cele mai multe - desi tocmai a trecut craciunul , vor fi bune la urmatorul din acest an .De ce modele de craciun fiindca ma linistesc si imi dau o stare de bine .

1. Cherub with Tree  by Nora Corbett of Mirabilia - free chart

2. blackwork - pears - free chart         Table band - Rico design 

3. Assisi Heart by Lidia Joy Burgdorf - free chart

4. Snowman Quaker Chistmas - Midnight Stitching - free chart

5. Peep Bo - Honey Pots

6. Miss D0 - Do

7. Happy Skater - Little House Needleworks-JCS Ornament Issue 2011
         and  Fa La La Ornament of the Month Little House Needleworks

8. Peppermint Twist
          and Frosty flakes -  Little House Needlework

9. White peacock - free cart


10. Poppy field -  Orchidea kit


11.(Tiny treasured diamonds -  Engraved heart  - Mill Hill Kits)  Fata de masa - Vervaco


12. You and me for coffee - free chart

13. (Tiny Treasured Diamond - Ho Ho   - Mill Hill Kits)   Poppies - Les coquelicos

14.Weeding day - Vervaco - nu m-am decis inca care

15. Les cherises - free chart

Modelele nu este obligatoriu sa fie lucrate in aceasta ordine .

PS . - 14. Wedding day - am ales un model din colectia  Pecious moments by Gloria & Pat - Wedding Collection - Couple in border 






 in data de     11.01.2011

 Am modificat putin lista cu proiectele pe 2011 , pozitiile : 2, 6, 9,  11, 13 si am adaugat inca trei .

 16 . Gradiance - Garmash - prelucrare proprie in PM

 17. Young florist - Razumov -prelucrare proprie in PM

 18. Pink Roses - Igor Levashov -  prelucrare proprie in PM

Niciun comentariu:

Copyright © 2007-2012. nicolina s blog - http://getaiaz.blogspot.com/. Toate drepturile asupra blogului http://getaiaz.blogspot.com/ apartin proprietarului. Este interzisa reproducerea integrala sau partiala a continutului si pozelor de pe acest blog, fara acordul scris al proprietarului.Pozele aflate pe acest blog servesc doar ca inspratie . Page copy protected against web site content infringement by Copyscape