sâmbătă, 24 aprilie 2010

Inramarea unui goblen


* pentru prima data m-am ocupat de inramare eu , timpul fiind scurt



de ce am avut nevoie ?

* model
* rama
* carton pentru paspartu
* lipici sau banda dublu adeziva
* foarfece
* cutter


*intai pregatim model , il calcam pe spate ;


*taiem cartonul la dimensiunea hotarata , in cazul de fata 18X24 cm , decupam interiorul , pentru acest lucru intai masuram marginile trasam cu un creion pe sapate si decupam cu cutterul

* aplicam pasta de lipit sau banda dublu adeziva de jur imprejur pe marginea cartonului sau panzei - eu am ales pasta de lipit  - dupa care am fixat decupajul peste model avand grija sa centrez cat mai bine modelul - am pus o coala alba peste si am apasat usor cu pumnul marginile


* aici este modelul lipit in decupaj






* am aplicat din nou pasta de lipit pe margini de jur imprejur si am lipit un carton alb  , care a fost decupat in prealabil la aceeasi dimensiune , am pus la presat intre doua carti grele 10 min.

* inainte de a pune goblenul astfel pregatit in rama propriu zisa , am curatat sticla fata verso cu clin si prosop de hartie


* ce mi-a mai ramas de facut a fost sa pun modelul in rama de mai sus sa fixez spatele cu clamele si gata tabloul pentru plecare .

Va doresc un weekend placut !




Niciun comentariu:

Copyright © 2007-2012. nicolina s blog - http://getaiaz.blogspot.com/. Toate drepturile asupra blogului http://getaiaz.blogspot.com/ apartin proprietarului. Este interzisa reproducerea integrala sau partiala a continutului si pozelor de pe acest blog, fara acordul scris al proprietarului.Pozele aflate pe acest blog servesc doar ca inspratie . Page copy protected against web site content infringement by Copyscape