joi, 20 noiembrie 2008

Weekend la Lesu

Dupa indelungi pregatiri ne-am desprins si noi de oras si am plecat la Lesu .
In prima faza am vrut sa mergem la Arieseni, dar cum socoteala din targ nu se potriveste cu cea din piata ,tot asa si noi am mers la Lesu, unde am petrecut un weekend placut ,in mijlocul naturi.
Am plecat vineri dupa amiaza , cand am ajuns se inserase deja , pana cand ne-am despachetat s-au prajit si micii ,ne-am pus sa mancam ,am mai stat la o vorba si ne-am retras in camere .In prima seara ca nu am vazut prea multe ,dar am dormit foarte bine.

Gazdele noastre niste oameni deosebiti au avut grija de noi sa nu ne lipseasca nimic.Ne-au intampinat cu casa calda si ne-au rasfatat cu bunatati

Dimineata am facut cunostinta cu locul,in curtea casei cativa trandafiri cu bruma de peste noapte pe ei,




dupa ce am servit micul dejun si ne-am baut cafeluta/ceaiul am plecat in excursie la Remeti la pastravarie





dupa care am plecat pe valea Draganului la baraj







Niciun comentariu:

Copyright © 2007-2012. nicolina s blog - http://getaiaz.blogspot.com/. Toate drepturile asupra blogului http://getaiaz.blogspot.com/ apartin proprietarului. Este interzisa reproducerea integrala sau partiala a continutului si pozelor de pe acest blog, fara acordul scris al proprietarului.Pozele aflate pe acest blog servesc doar ca inspratie . Page copy protected against web site content infringement by Copyscape